Næste halvårs program er komme på plads. Der er foreløbig følgende arrangementer
Onsdag d. 19.8. kl. 19 med mødested ved Hotel Scandic: Rundt om Roskilde Ring v/ Henrik Denman
Tirsdag 8.9. kl. 15 byvandring til Ros Privatskole, Maglehøjen 1, og det nye muslimske kulturhus, Maglehøjen 19 – to tyrkisksprogede miljøer i Sydbyen
Mandag 14.9. kl. 19 i Jakobskirken med tidl. lærer Niels Jørgen Rasmussen: Det vil jeg fortælle mine børnebørn
Mandag 26.10. kl. 19 i Jakobskirken med tidl. redaktør Torben Kristensen: Roskildes borgmestre gennem 50 år
Mandag 16.11. kl. 19 i Jakobskirken: Filmaften med film om Lise Nørgaard, byfesterne sidst i 1940’erne (Knud Henker) og om besættelsen (Henning Bjørn Larsen) – OBS hvilke film og videoer som vises er ikke helt fastlagt endnu
Mandag 7.12. kl. 19 i Jakobskirken: med Svend Erik Christensen, der vil bruge aftenen til temaet “Her lå butikkerne i Sydbyen”. Der bliver god tid til at komme med dine egne erindringer om den lokale købmand eller bager.

Seneste kommentarer